دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





کاش آدم ها یکم جرات داشتن …

  کاش آدم ها یکم جرات داشتن …

گوشی رو برمیداشتن و زنگ میزدن و میگفتن :


ببین ؛ دلم واست تنگ شده ،


واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم

 

 



نظرات شما عزیزان:

amir55
ساعت0:24---4 خرداد 1392
نمیتونم بشنومت از این و اون





ببینم عکستو تو آلبوم عکس دیگرون





نمی تونم ببینم با همه مهربونیتو





با منی که عمریه دیوونتم نامهربون



با همه می بینمت با همه کس به جز خودم





تقصیر من چیه که عاشق چشم تو شدم ؟





دیگه طاقت ندارم تو رویای کسی باشی





دنیای منی محاله دنیای کسی باشی.................................................... ............................................................ ♥♥♥♥♥♥♥♥
پاسخ:خـــــــــــــــیــــــــــــلی خیلی قشنگه بازم ممنونم عالیه بخدا


SaeiD
ساعت0:37---29 ارديبهشت 1392
همه نظراتتو خوندم عزیز دلم گل یکی یدونم
پاسخ:مرسی داداش قابلتونداره ولی نگفتی چندتا؟
پاسخ:کچل هیج کدوم ازنظراتتوتاییدنکردی


SaeiD
ساعت0:21---29 ارديبهشت 1392
درد قلط میکنی...نمیشی؟چرا مشکلت چیه؟درگوشم بگوها بهمه نگو
پاسخ:باشه من ک گفتم شاید


SaeiD
ساعت23:12---28 ارديبهشت 1392
سلام دیوووونه خوبی؟من اومدم حالمم خوبه.راسی عشقمم رفت م خیانت کرد ولی یذره هم ناراحت نیستم بخدا.علت دارم آخه فدات شم دیدم چقد نظردادی میرم بخونم نخوندم
پاسخ:سلام بدووووووووووووووووبروبخونشون الان ایران هستی یاآلمان،عشقت لیاقتتونداشت فدات بشه الهی حالاچ دلیلی داداش خوبم؟؟؟؟؟؟


مهیا
ساعت23:08---28 ارديبهشت 1392
سلام اجی جونممممممم


ادرس وبلاگتو در وبلاگ اوجی گلشن دیدم


خوش حال میشم بهم زیاد سر بزنی



پاسخ:عزیزم منم آدرستوازابجی گلشن جون بردم


گلشن
ساعت17:08---28 ارديبهشت 1392
سلام خوشملم مرسی سر زدی بهم. عزیز دلم لینک نازم. وبلاگت مهشره دوست استقلالی من بووووووسپاسخ:سلام خوشچل من خواهش میکنم،ممنونم که لینک کردی توهم لینک شدی،دوست استقلالی من بوووووس

اسما
ساعت20:38---25 ارديبهشت 1392
زهرا جون سلام.عزیزم مرسی که به وبلاگم میای...من حالم اصلا خوب نیست....اوضاع روحیم خرابه...منو ببخش.عزیزم سرفرصت جبران میکنم وکلی برات نظر میذارم....میبینی که مطلب هم نمیذارم تووبلاگم....شرمنده...دوس وبلاگیه من
پاسخ:سلام گلم امیروارم حالت خوب بشه


SaeiD
ساعت18:00---25 ارديبهشت 1392
شلووووووووووووخ نگفتم گلیه نتون؟گلیه نتوووووووون.ت.هم مثه من دیووووونه نیستی که جوابشو بده خودتو ناراحت نکن.من گریهههههه کنم بسمه.آهنگای وبم که میخونن لامصب اشکام دارن میریزن دس خودم نیس که.کاش بگن که خوب نیستی کاش بگن که موندنی نیستی
پاسخ:باشه کچل گریه نمیکنم بیااینم خندم هههههههههههههههههه


پاسخ:باشه جوابشومیدم
پاسخ:ن نگواینشالله تنت سالم ونفست گرم داداشی هههههههه کچل


SaeiD
ساعت17:56---25 ارديبهشت 1392
ععععععع دیوونهگریه نکن.بیا پیشم ببینم بیا اشکاتو پاک کنم برا چی گریه میکنی بیا چت وبم
پاسخ:ن دیگه اشکی نمونده که گریه کنم


SaeiD
ساعت17:54---25 ارديبهشت 1392
پاسخ:ععععع زهرا؟گریه نکن بعدشمبه عشقم اونجور نگو دوسش دارم بخدا.بش اونجور نگین من تو چتم خواستی بیاچت وبلاگم
پاسخ:اون اگه دوست داشت جوابتومیداداگه عاشقت بوداستغفرالله هیچ ولکن.....


ساعت17:08---25 ارديبهشت 1392
آبجی خوبم آبجی عزیزم تو فرودگاهم دارم میرم.آهگی که گفته بودی .فقط خواهشا آهنگو تو وبت نذار مواظب خودت باش
پاسخ:روتخم چشام فقط دانلودش میکنم


SaeiD
ساعت13:31---25 ارديبهشت 1392
پاسخ:سعی کن وابسته نشی دیگه بدو بیا تو وبم.اونجامنتظرتم
پاسخ:باشه سعی میکنم
پاسخ:بخداسخته
پاسخ:نفس ازم بریده میشه
پاسخ:خیلی وابستم
پاسخ:دیگه نمیدونم چی بگم


SaeiD
ساعت13:19---25 ارديبهشت 1392
پاسخ:باشه نمیگم ولی وابستش نشو.براخودت سخت میشه تنهات بذاره هی براخودت لعنت مبفرستی
پاسخ:اره راست میگی اینباراگه شکست بخورم دیگه نابودنابودمیشم


SaeiD
ساعت12:55---25 ارديبهشت 1392
ممنون گلم خوب بود کارت پستالی که به ایمیلم ارسال کرده بودی اومده
پاسخ:خواهش میکنم صلوات فرستادی؟


SaeiD
ساعت12:35---25 ارديبهشت 1392
دیووونه



نه نیس .آره جون عمت شام میخورد.ببین چجور تنهات میذاره



کچل خودتی خودتی





نمیگم آهنگو.به لیلا بگو خودش بگه.میخای تقلب کنی
پاسخ:خسیس من که چت نمیزارم بمیری بااین آهنگت هههههههههههه کچل کچل کلاچه هههههههههههههههه اره راست میگفت زنگیدداشت شام میخورد نگواینوکه تنهام میزاره دلم گرفت وااااااااااااااای مامان


SaeiD
ساعت11:48---25 ارديبهشت 1392
ع چیشد؟نظراتمو ندیدی یا بی جنبه شدی؟خب گفتم قلط میکنی چون من آجیمو دوس دارم نمیخام گریه کنه.
پاسخ:هههههههههههه کی گریه کرد؟


SaeiD
ساعت11:16---25 ارديبهشت 1392
اولا آهنگ نیس با چن تا مرورگرنگاکردم نمیخونه.دوما اگه میخای بخاطریه آهنگ تهنام بذاری باشه تهنام بذار سوما گریه کردی؟اگه آره قلط کردی آبجی من هیچوقت گریه نمیکنه اون پستی که پایین نوشتی دیر ج دادنات و....اینو ثابت میکنه که دوست نداره با یکی دیگه هم هس.گفتی چن سالته؟
پاسخ:چراآهنگه هستش واسم درمیاد،هههههههههه تهنام بی سوادهههههههههههه،ن کی گریه کرد،منووگریه!!!!!!ن اون موقع داشت شام میخورد،گفتم که18سه ماه ازت کوچیکترم کچل ههههههههههههههههههه


SaeiD
ساعت11:02---25 ارديبهشت 1392
پاسخ:سلام صبح تو ام بخیر نه برامن لود میشه ولی آهنگ نداره.چخبرته 7 تا آهنگ؟اینجوری بازدید کننده هاتو از دس میدیا.یکیش من.7تاآهنگ بذاری نمیام حجمم کجابود.هربارکه بیام وبت باید کلی حجم داشته باشم.هفتا آهنگو لود کنه چن مگابات حجمم میره.من که نمیام دیگه
پاسخ:باشه بابامن همون یک آهنگوگذاشتم


SaeiD
ساعت21:48---24 ارديبهشت 1392
پاسخ:نه بابا؟؟؟بیابزن بااااااااااا؟حالا که زوره منم نمیدم بسوز بسوز.ای فاییییییییییییی مردم از خنده.نمیدم نمیدم نمیدم آی نمیدم.بروبسوز هی ها ها ها.پاسخ:باشه خسیس نده نمیره ازخنده بلاخره گیرش میارم نمیسوزم خســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیس دلت بسوزه ازنگذاشتمش درضمن من 7آهنگ میخوام بزارم ههههههههههههههههههههههه دلت بسوزه حسودخسیس ههههههههههههههههه

SaeiD
ساعت21:24---24 ارديبهشت 1392
پاسخ:آقا زوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدم دیگه نمیدم.برنداشتم صب کن چن روزدیگه بازم اونو میذارم نمیخاد نمیدم مگه زوره؟؟؟؟؟؟؟بیابزن باااااااااااااااااا
پاسخ:میکشمت هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اله زوووووووووووووووووره


SaeiD
ساعت20:43---24 ارديبهشت 1392
پاسخ:خسیس خودتی خسیس خسیس دختر بد فضوووووووووووول شلووووووووووووووووووووخ میخادآهنگ وبمو بدزده نمیدم نمیگم چیه بسوززززززززززززززز بممممممممممیر.هه هه.ناراحت نشیا شوخی میکنم
پاسخ:ن باباماراحت چیه مگه بچه ام؟خسیس اخه توکه حذفش کردی ای بابامیخوام دانلودش کنم خسوس


SaeiD
ساعت20:19---24 ارديبهشت 1392
ای فایییییییییی بسوز بسوز.کیف میکنم بسوز نمیگم.من فعلا میرم هر نیم ساعت یسری میزنم
پاسخ:نمیری خسیس خسیس خسیس


SaeiD
ساعت19:32---24 ارديبهشت 1392
توچت چرا ج نمیدی؟
پاسخ:ج میدادم تونمیحرفیدی


SaeiD
ساعت18:54---24 ارديبهشت 1392
بدوبیا وبلاگم چت راه اندازی کردم
پاسخ:امدم


SaeiD
ساعت13:30---24 ارديبهشت 1392
سلام عزیز دلم خوبی؟درکت میکنم عزیزم مشکلی نداره فدات شم.فقط اسمم بود ولی وجودم نبود.هه هه
پاسخ:هههههههه


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت12:23---24 ارديبهشت 1392
پاسخ:سلام دادش رضاممنون خوبم
موفق باشی اینشاالله موفق باشی،والله نمیشناسم فقط خودحسین رامیشناسم که میشه شوهردخترخالم دیگه بقیشونونمیشناسم

پاسخ:نمیدونم چراجوابتوبدم نظرت پاک میشن دلیلش چیه کچل


هادی تنها
ساعت9:37---24 ارديبهشت 1392
وبلاگت خیلی خوبه وقشنگه مواظبش باش
پاسخ:ممنونم ازنظرلطفتون


ندا
ساعت8:05---24 ارديبهشت 1392
خیلی عالیه زهرا جون من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم ایشالله موفق باشی
پاسخ:خیلی خیلی ممنونم اجی نداخوشحالم که بهم سرزدی


abi021
ساعت1:56---24 ارديبهشت 1392
سلام

ابجی مهرناز دستور داده برا شما اهنگ بگذارم تو یاهو ان هستم بگید چیکار میخواید بکنم

t
پاسخ:سلام ممنون ازابجی مهرنازم


Ali
ساعت20:37---23 ارديبهشت 1392
باشه آهنگ قبلی را میذارم.نه عشقم به وبلاگم سر نمیزنه!باشه کوچیک میکنم سلامتی تو خوبی عزیزم؟؟
پاسخ:ممنون؛چرابهش نمیگی بیادببینه


SaeiD
ساعت20:15---23 ارديبهشت 1392
من اونجام تو نیستی
پاسخ:ن نیستم رفتم


SaeiD
ساعت19:27---23 ارديبهشت 1392
باشه نیا.بازمشکست خوردم.بردار آدرس ایمیل و وبمو نخواستم بیای یاهو.
پاسخ:باباچته درک کن


SaeiD
ساعت18:51---23 ارديبهشت 1392
زهرا جون منظورم اینه که اون مطلبایی که میگی عکسشون بده عکساشونوبرمیدارم متنش بجز یکیش که درمورد*** بود.
پاسخ:اوهوم باشه مرسی،حالادرموردکی؟شیطون بلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت17:50---23 ارديبهشت 1392
پاسخ:خب منم قهل نیشتم خوووووووووووووووووووووهههههههههههههههههههه

SaeiD
ساعت13:56---23 ارديبهشت 1392
وزیر جنگ خیلی ببخشینا.اینایی که میگی بردار من عکساشونو برمیدارمااااااا.
پاسخ:کیا؟منظورت چیه؟سرهنگ


SaeiD
ساعت13:52---23 ارديبهشت 1392
نخیرم وارد شم بزنی خفم کنی آره؟نخیر من نوموخام
پاسخ:ن بابا نترس هیچیت نمیشه مگه دم دروبلاگ دراکولا گذاشتم که میترسی ههههههههههههههههه


SaeiD
ساعت13:50---23 ارديبهشت 1392
دیووووونه گفتم عوض کن.نویسندت بشم؟من امسال باید کنکوربدما.بیا توکنکور بده هرچقد خواستی منم بت مطالب بنویسم.اشکالی نداره میدونم که منظوری نداری.شولووووووووووووووووووووو
پاسخ:موفق باشی؛من رمزموعوض نمیکنم خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


SaeiD
ساعت13:24---23 ارديبهشت 1392
برنمت؟دیووونه اون نظر چی بود؟مبتذلو.....مناون عکسارو برداشتم جواب نظرتو هم دادم برو به نظرات نگا کن.بعدشم اگه بود بگو بازم حذفش کنم
پاسخ:وااااااااااااااااااای باورم نشدمرسی داداش سعیدجونم
پاسخ:متاسفانه من زیادجرات نگاه کردن این تصاویروندارم حالم بهم میخوره


SaeiD
ساعت13:23---23 ارديبهشت 1392
سلام.دیووووونه خجالت بکش به داداش خودتم اعتماد نمیکنی؟؟؟؟بدوبدو زود رمزتو عوض کن.آره بایدم بم اعتماد نکی تف بروی همجنسای خودم تف بروی اونایی که آبروی همه چیوبردن.میتونی بم اعتماد کنی فک نکن منم مثه پسرای خیابونیم هیچوقت 5 انگشت مثه هم نیستن من فرق میکنم.ولی رمزتو عوض کن بمنم اعتماد کن




پاسخ:اصلاعوض نمیکنم چون بهت اعتماددارم بابت حرفام شرمنده منظوری نداشتم بخدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 12:34 | |



کد